FAQ - Antwoord op veelgestelde vragen

Hoe snel heb ik mijn bestelling daadwerkelijk in huis? (binnen NL)

Dat ligt aan de tijd en de verzendmethode die u kiest. zie hier voor meer informatie; Verzending

Kan ik op factuur bestellen bij Afdekzeil-kopen.nl?

Ja dat kan, maar we leveren alleen maar op factuur aan bedrijven die in Nederland gevestigd zijn en die zijn dan ook verplicht hun KVK nummer bij de bestelling op te geven.
Wij controleren dit bedrijf en zullen dan direct over gaan op het versturen van de bestelling.

 
Hebben jullie voldoende van elke maat op voorraad?

Over het algemeen hebben we hier in ons magazijn meer dan 80.000 m² (8 hectare) aan netten, PE-afdekzeilen en PVC-dekkleden op voorraad liggen. Het kan een keer gebeuren dat een maat even "uitverkocht" is, maar dan zorgen we er z.s.m. voor dat dit weer is aangevuld!


Geven jullie garantie op jullie producten?

Uiteraard geven we garanties op onze producten, allereerst zijn we als webshop verplicht om ons te houden aan de wet "Kopen op Afstand" zodat de consument altijd zijn of haar bestelde producten kan retourneren met volledige restitutie!

Mocht er een product niet goed zijn, als u het uit de verpakking haalt, dan moet u dit direct melden en zullen we u kosteloos een nieuwe opsturen.

Voor verdere garantiebepalingen verwijzen we u graag door naar onze algemene voorwaarden en de wet "kopen op afstand"


Hebben jullie een winkel of showroom?

Wij beschikken niet over een winkel of showroom, wel hebben we een bedrijfshal waar we onze  voorraad houden voor alle standaard producten zoals; PE en PVC zeilen, Netten, toebehoren, grondzeilen, schaduwzeilen, bouwhekzeilen etc. Onze website moet daarom als showroom en winkel fungeren.

Mocht u toch graag eerst even de afdekzeilen willen bekijken of vasthouden, dat kan natuurlijk altijd door even contact met ons te zoeken voor een afspraak.



Hoe kan het dat ik mijn bestelling nog niet binnen heb?

Dit kan verschillende oorzaken hebben zoals; Weekend, feestdagen, stakingen bij de post, foutje in het systeem, verkeerd adres doorgegeven, u was niet aanwezig toen het pakketje is aangeboden enz. Maar mocht u uw bestelling binnen de aangegeven termijn niet hebben ontvangen, dan neem gerust contact met ons op zodat we in ons systeem kunnen zien waar het pakketje zich bevind.


Zijn alle dekzeilen ook daadwerkelijk de aangegeven maat?

Tegenwoordig zijn er erg veel aanbieders die met "snijmaten" werken, en dat wil zeggen dat er tot max 5-7% afwijking in mag zitten. Wij daarentegen werken met eindmaten, dit houdt in dat de afmeting groter wordt uitgesneden en dat het zeil dan wordt omgezoomd. Als het zeil is omgezoomd heeft het de officiële eindmaat van bv. 4x6 meter. Toch houden fabrikanten altijd een marge aan van ong. 2% Dit doen ze omdat de afdekzeilen in grote hoeveelheden gemaakt worden en dat niet elk zeiltje exact op de cm. nauwkeurig geconfectioneerd kan worden. 2% marge houdt in dat het zeil dus ook zomaar een paar cm. groter kan zijn.


Mocht u verder nog vragen hebben, schroom niet om contact met ons op te nemen.